Personal Assistant
Na een lange zoektocht had ik de hoop voor een personal assistant die 100% bij me past al bijna opgegeven. Uiteindelijk de hulp van NLOffice ingeschakeld en binnen no time kwam NLOffice met een personal assistant die haar vak verstaat, waar ik blind op kan varen. Maar ook een PA waar het mee klikt, dat is zo belangrijk voor de optimale ondersteuning. Dat begrijpen Hester en Marijke van NLOffice als de beste. Ze hebben haarscherp door wie waar past en dat doen ze niet alleen op basis van de gegevens die op een cv staan maar door goed te luisteren en te kijken naar de persoonlijkheid van de kandidaat en die van de opdrachtgever.
Marieke Zuidema
HR PON Holding
Tijdelijke communicatiefunctie
Voor de eerste keer heeft NLOffice voor Triodos Bank bemiddeld bij de vervulling van een tijdelijke communicatiefunctie. Na een paar intensieve gesprekken over het gewenste functieprofiel stelde Hester Mathijssen een aantal kandidaten voor, waaruit bleek dat zij ook het waardengedreven karakter van Triodos Bank – belangrijk onderdeel van het functieprofiel – goed had aangevoeld. De uiteindelijk gekozen kandidaat verstond niet alleen haar vak, maar vormde een goede match met de (missie van) Triodos Bank.
Adriana Hector
Human Resources Triodos Bank NV
Office manager
Onze office manager ging plotseling weg, wij gingen dus snel zelf aan de slag om een goede vervangster te vinden. Wij hebben daarnaast Marijke van NLOffice gevraagd om ook te zoeken. De uitdaging was wie er met de beste kandidaat kwam…….De uitkomst was duidelijk, NLOffice schakelt snel en begrijpt heel goed welke kandidaat bij ons past.
Max Petram
Petram en Co
Hester Mathijssen
Al een aantal jaren werk ik met Hester samen voor de invulling van vacatures die we, om wat voor reden dan ook, niet zelf kunnen invullen. Dan gaat altijd professioneel maar ook met heel veel plezier. Samen met Marijke heeft Hester haar focus op de managementondersteuner en daar is NLOffice ons ook al uitstekend van dienst geweest. Zowel voor de invulling van een vaste positie als die van een tijdelijke opdracht. Op de dag van mijn aanvraag voor een interim personal assistant kwam NLOffice al met een topkandidaat die een dag later kon starten. Dat zijn geen woorden maar daden! Ze kunnen niet alleen snel leveren maar staan ook garant voor kwaliteit. Door hun persoonlijke benadering weten ze goed wat voor type ondersteuner bij het WNF past.
Rozalie Feenstra
HR Wereld Natuur Fonds
Secretaris
Na ruim 10 jaar werkzaam te zijn geweest in de financiële en zakelijke dienstverlening, wilde ik graag de overstap maken naar de zorg. Niet makkelijk bleek al snel. Het gebrek aan ervaring in de sector was vaak de reden voor afwijzing. Gelukkig kwam ik contact met de dames van NL Office, die een vacature hadden in een ziekenhuis, waar ze juist expliciet op zoek waren naar een ‘buitenstaander’. NLOffice kende de wensen vanuit de betreffende maatschap, en begreep wat mijn ervaring, maar ook mijn wensen waren. Feilloos zagen ze de overeenkomsten, maar ook de verschillen qua werkzaamheden en cultuur van mijn vorige banen. Zij spraken dit naar beide partijen uit, waardoor het helder en bespreekbaar was. Een goede start van een leuke baan!
Cathelijne Poissonnier
Algemeen secretaris bij de maatschap Kindergeneeskunde Diakonessenhuis
Ondersteuner
Eerst hebben wij zelf gezocht naar een ondersteuner. We kregen enorm veel reacties maar de kandidaat met het juiste profiel zat hier niet bij. We merkten dat het ons meer om het type persoon, de mens achter de functionaris ging, dan sec om de kennis en vaardigheden. Na nog een ronde hebben we het uit handen gegeven aan NLOffice. Zij zijn gespecialiseerd in het werven van management ondersteuners. De intake was grondig; duidelijk was dat ze zich verdiept hadden in onze organisatie en zich goed een beeld wisten te vormen van wat er ‘nodig was’. Ze schrijven geen profiel, maar het was wel duidelijk dat ze het goede gevoel bij de te werven kandidaat hadden, dus dat was voor ons prima. Snel werd een drietal kandidaten gepresenteerd. De kandidaten waren goed geïnformeerd over de organisatie en de functie. Onderling overleg en afstemming ging snel en goed. Je krijgt waar voor je geld! Een snelle en efficiënte procedure.
Astrid Booij-Liewers
Directeur Movimento
Marijke Croiset van Uchelen
Gisteren sprak ik Marijke over de Office Manager vacature. Marijke heeft het lef om zichzelf te laten zien, waardoor ik zelf ook open en eerlijk kon zijn over mijn capaciteiten en mijn karakter. Marijke kijkt verder dan een lijstje kwalificaties, zij ziet ook de kwaliteiten van de persoon. Een zeldzame en zeer waardevolle eigenschap. Marijke heeft me perfect ingeschat. Ik ben inderdaad vastberaden en rechtdoorzee. Mijn toegewijde houding gaat gepaard met openhartige kritiek. Ik zie overal en altijd mogelijkheden tot verbetering.
Simone, kandidaat voor een vacature