Voor onze opdrachtgever, een onafhankelijke financiële instelling in Utrecht, zoeken wij een
Freelance Office Manager
Deze opdracht is inmiddels succesvol ingevuld
Een hele leuke interim opdracht waar je rol uit verschillende onderdelen bestaat. Het gaat om 4 of 5 dagen per week. Je werkt in een soms hectische omgeving met partners en cliënten die van veel van je verwachten. Het is een mooi kantoor, de partners zijn prettig in de omgang en als jij heel snel beschikbaar bent om ze uit de brand te helpen dan hoor ik dat graag.
Werkzaamheden
- Secretariële en administratieve ondersteuning directeuren en collega’s
- Afspraken voorbereiden
- Ontvangen van cliënten en bezoekers
- Voorbereiding en beheer cliëntendossiers
- Uitvoering en opvolging alle voorkomende zaken m.b.t. clienten, waaronder rekeningen openen en benodigde documentatie samenstellen
- Verzorgen maand- en kwartaalrapportages
- Verzorgen managementinformatie
- Compliance werkzaamheden
- Facilitaire zaken, waaronder voorraadbeheer
- Bijhouden personeelsadministratie
- Overige secretariële werkzaamheden
Functie eisen
- Minimaal 10 jaar ervaring als managementondersteuner op HBO niveau
- Uitstekende kennis van MS Office
- Uitstekende kennis van Nederlandse en Engelse taal
- Zeer goed in staat om zowel zelfstandig als in een team te werken
- Ervaring in de financiële sector is een pré, geen must
- Integer, zeer discreet en loyaal
- Enthousiaste teamplayer
- Goede communicatieve vaardigheden
Voldoe jij aan bovenstaande eisen en ben je toe aan een nieuwe interim opdracht? Dan ontvangen wij graag je cv met motivatie of bel voor meer informatie naar Marijke Wijnbergen van NLOffice, 06-29194598